Używamy plików cookies w celu uzyskania i analizy informacji o sprawnym działaniu i korzystaniu ze strony oraz w celu dopasowania i podniesienia Twojej satysfakcji. Klikając "OK" lub klikając zawartość strony, zgadzasz się na dopuszczenie stosowania plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź dział Cookies, klikając Oświadczenie o ochronie danych osobowych .
Darmowa dostawa od 100 zł
15 lat doświadczenia
Biuro Obsługi Klienta  22 292 2281   Pn.-Pt. 8:00-16:30
Serwis / inspekcja / przegląd - części
Układ pneumatyczny
Wybierz pojazd
Nowy pojazd
Mój garaż
Nowy pojazd
Mój garaż
Wybierz pojazd
Wybór pojazdu według kryteriów
Mój garaż
Wybierz pojazd
Brak dostępnego wyboru
Brak dostępnego wyboru
Brak dostępnego wyboru

Zwroty i gwarancja


W przypadku 98% sprzedawanych przez nas artykułów klienci nie zgłaszają problemów z związanych z produktem!
Jeśli jednak mają Państwo powód do zażalenia, nasi pracownicy Działu Obsługi Klienta oraz Działu Zarządzania Zwrotami są do Państwa dyspozycji. Obsługa Klienta udziela wsparcia telefonicznie oraz drogą e-mailową.

100 dni prawa zwrotu

Dodatkowo do przysługującego Państwu ustawowo prawa odstąpienia kfzteile24 udziela Państwu dobrowolnie prawa zwrotu w terinie do 100 dni. Szczegóły znajdziecie Państwo w naszych Ogólnych Warunkach Umowy.

Bezpłatna usługa zwrotu

Aby zapewnić darmowy zwrot, powinieneś skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta - połączenie bezpłatne pod numerem telefonu 22 292 2281 bądź też za pomocą poczty elektronicznej na adres: info@carpardoo.pl. Przy kontakcie prosimy podać numer zamówienia.

Zwroty online za pośrednictwem DHL

Możesz skorzystać z usługi zwrotu DHL, aby zwrócić paczkę. Wyjątek stanowią
produkty nieporęczne oraz niebezpieczne, a także opony. W przypadku zwrotów takich towarów prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.

Zarządzanie zwrotami

Wszystkie przesyłki zwrotne załatiwamy niezwłocznie po ich otrzymaniu. W zależności od przyczyny zwrotu, czasu dostawy przesyłki i kompletności dostarczonych przez Państwa danych, czas załatwienia zwrotu może się różnić.


Wskazówki odnośnie zwrotu
W celu zwrotu zamówienia prosimy o skorzystanie z poniżej opisanych formularzy oraz o niezlecanie samodzielnie anulowania płatności kartą kredytową lub na koncie PayPal, gdyż może to spowodować dodatkowe koszty i wydłużenie czasu realizacji.


Formularz zwrotu
Dla ułatwienia zwrotu oraz aby umożliwić szybkie załatwienie sprawy prosimy o skorzystanie z poniższego formularza i załączenie go do przesyłki. Prosimy o poinformowanie nas za pomocą tego dokumentu, czy życzą sobie Państwo wymiany produktu na inny egzemplarz czy zwrotu wartości zakupu.

Formularz zwrotu Carpardoo


Reklamacja z tytułu rękojmi / gwarancji
Jeśli życzą sobie Państwo rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi, prosimy o skorzystanie z poniższego dokumentu. Dla szybkiego załatwienia sprawy korzystne są zdjęcia uwidaczniające wadę, o ile ich wartość informacyjna miałaby być większa niż pisemnego opisu tej wady. W przypadkach reklamacji z tytułu rękojmi lub gwarancji okres załatwienia sprawy może się różnić, ponieważ towar odsyłany jest do producenta i przez niego sprawdzany. Po tym etapie nasi pracownicy poinformują Państwa drogą e-mailową o kolejnych krokach. 

Reklamacja z tytułu rękojmi Carpardoo


Artykuły wymieniane

Artykuły wymieniane to produkty, które są odnawiane. Objęte są one kaucją, którą pokrywają Państwo dodatkowo w momencie zakupu. Prosimy o wysłanie do nas w całości zepsutej starej części z Państwa samochodu i opłacenie kosztów przesyłki oraz o załączenie do niej swojego numeru konta w sposób dobrze rozpoznawalny. Po otrzymaniu starej części zwrócimy Państwu kaucję.

Następujące grupy towarów należą do artykułów wymienianych:

Grupa towarów/Wysokość kaucji:

Rozruszniki
Wały napędowe
Zaciski hamulcowe
Dysze wtryskiwacza
Pompy wtryskowe
Pompy hydrauliczne
Przekładnie kierownicze
Prądnice samochodowe
Turbosprężarki doładowujące


Adres zwrotny
Zwroty przyjmowane są tylko pod poniższym adresem:

kfzteile24 GmbH
Retouren / BT03
Gewerbestraße 12
D-14554 Seddiner See

Niemcy

Prosimy o nieprzysyłanie do nas nieofrankowanych paczek, gdyż nie jesteśmy w stanie w momencie otrzymania takich przesyłek określić ich pochodzenia.

 

Zwrot kosztów zakupu

Zwrotu kosztów zakupu dokonujemy tą samą drogą, którą została zrealizowana płatność. 

Kontakt
Jeśli mają Państwo pytania odnośnie zwrotu lub rozpatrzenia reklamacji, prosimy o skontaktowanie się z naszymi specjalistami drogą e-mailową,

pod adresem: retoure@kfzteile24.de.

 

Tą drogą mogą skorzystać Państwo również ze wsparcia technicznego i szerokiego serwisu gwarancyjnego.

 

Artykuły, części, nr. oryginalne i zamówienia służą tylko do celów porównawczych i nie stanowią oznaczenia pochodzenia. Nazwy, znaki towarowe lub nazwy marek są wymieniane tylko do celów kategoryzacji naszych artykułów. Informacje o nich na potwierdzeniach zapłaty dla właścicieli pojazdów nie są dopuszczalne. Towar pozostaje naszą własnością do momentu zapłacenia.